آدرس: اصفهان-میدان قدس- خیابان مصلی- بعد از درمانگاه ام البنین - نبش خیابان شهید حیدری( نادری)

03134500052     -

۰

09134119542

شرکت عمران سنجش چهلستون

واحد نمونه استاندارد در سال 96

۰

ثبت

پیغام شما با موفقیت ارسال شد.

تقدیر سرپرست اداره کل استاندارد استان اصفهان از نفرات برگزیده مسابقه مقاله نویسی

 

در جلسه ای که با حضور سرپرست اداره کل استاندارد استان اصفهان و معاونت استاندارد سازی و آموزش و مدیریت شرکت عمران سنجش برگزار گردید از نفرات برتر مسابقه مقاله نویسی تقدیر بعمل آمد.
در ابتدای این جلسه علی مالکی سرپرست اداره کل استاندارد استان اصفهان اظهار داشت: سازمان ملی استاندارد ایران در سال جاری رویکرد جدیدی به موضوع ترویج فرهنگ استاندارد داشته و از جمله برنامه های آن  برگزاری مسابقات مقاله نویسی با رویکرد علمی  و کاربردی است.
در ادامه افراد برگزیده در رابطه با مقاله های خود توضیحاتی ارائه کردند و در پایان جلسه، خانمها راضیه صالحی و لیلا خدایی و آقایان مهدی قضاوی و مهدی جوانی جوائز خود را از سرپرست اداره کل استاندارد استان اصفهان دریافت نمودند.
 گفتنی است در راستای اجرای برنامه های عملیاتی ترویج فرهنگ استاندارد در سال 1401، مسابقه مقاله نویسی با موضوعات نقش اجرای استاندارد های مصالح ساختمانی در کاهش مصرف انرژی و نقش اجرای استاندارد ها در کیفیت بتن آماده توسط اداره کل استاندارد استان اصفهان با همکاری شرکت عمران سنجش چهلستون  برگزار گردید که پس از بررسی های کارشناسی، از بین آثار دریافت شده  4 مقاله بعنوان برگزیده انتخاب شدند.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

سبد خرید